بیوگرافی و ادبیات

کتاب هایی که قبل از مرگ باید بخوانید

1. 1984 توسط جورج اورول

وینستون اسمیت که در سال 1984 اتفاق می‌افتد، باید بر یک دشمن ترسناک غلبه کند: یک دولت دانای کل با یک برنامه. این کتابی است که پرچمدار داستان های دیستوپیایی شد و برادر بزرگ را وارد واژگان روزمره ما کرد. شاید قدرتمندترین آثار جورج اورول باشد.

2. ماجراهای هاکلبری فین اثر مارک تواین

یک پسر جوان و یک برده در لوئیزیانای قرن 19 باید راه خانه خود را پیدا کنند – تنها با رودخانه می سی سی پی برای راهنما. این کتاب باریک اثر مارک تواین به قدری مورد توجه است که به گفته بسیاری، رمان بزرگ آمریکایی است.

3. ماجراهای شرلوک هلمز اثر آرتور کانن دویل

در سال 1891، سر آرتور کانن دویل “رسوایی در بوهمیا” را منتشر کرد که اولین داستان کوتاهی بود که شرلوک هلمز را به نمایش گذاشت. این مجموعه تیز و جذاب نشان می دهد که چگونه دقیقا شرلوک هلمز به یک پدیده فرهنگی و شناخته شده ترین کارآگاه تمام دوران تبدیل شد.

4. کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو

کیمیاگر که تنها در دو هفته نوشته شده است، بیش از دو میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است – و داستان جادویی سفر سانتیاگو به اهرام مصر همچنان خوانندگان را در سراسر جهان مسحور می کند. یک پیروزی رویایی

5. الف و داستان های دیگر اثر خورخه لوئیس بورخس

بینش دقیق و خرد فلسفی خورخه لوئیس بورخس در این مجموعه داستان کوتاه تحسین شده به طور کامل به نمایش گذاشته شده است. از «جاودانه» تا «خانه استریون»، داستان‌های درون نمونه‌های پر زرق و برق و دیدنی از جهان‌هایی هستند که توسط استاد رئالیسم جادویی خلق شده‌اند.

6. مزرعه حیوانات اثر جورج اورول

هنگامی که گراز بزرگ بزرگ در مزرعه مانور می میرد، دو خوک جوان به نام های اسنوبال و ناپلئون برای ایجاد رهبری جدید در این کتاب تمثیلی که قرار است بازتاب انقلاب روسیه در سال 1917 باشد – و اتحاد جماهیر شوروی استالینی متعاقب آن، برمی خیزند. مزرعه حیوانات یک دستاورد خیره کننده است، و نه فقط به این دلیل که اورول ثابت کرد که داستانی در مورد خوک ها می تواند وحشتناک باشد.

7. افسانه های ازوپ اثر ازوپ

این مجموعه ماندگار از داستان ها بیش از دو هزار سال پیش از طریق سنت شفاهی منتقل شد. بیش از داستان های ساده، داستان های ازوپ هر جنبه ای از طبیعت انسان را منعکس می کند.

8. ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب اثر لوئیس کارول

آلیس تنها یک دختر جوان هفت ساله است که متوجه خرگوش سفیدی می شود که ساعت جیبی دارد در حال دویدن است. بدین ترتیب ماجراهای آلیس در سرزمینی آغاز می شود که تمام آن چیزی نیست که به نظر می رسد. لوئیس کارول این رمان را در سال 1865 منتشر کرد و آن را از سوراخ خرگوش به پایین فرستاد و مستقیماً به سالن های مقدس ارزشمندترین ادبیات کودکان فرستاد.

9. آنا کارنینا اثر لئو تولستوی

اگر کتاب‌های طولانی را دوست دارید که در آن غوطه ور شوید، این یک لذت واقعی است. این رمان حماسی داستان‌های موازی آنا کارنینا و کنستانتین لوین را در بیش از 800 صفحه روایت می‌کند – که همیشه با تغییرات اجتماعی، سیاست، الهیات و فلسفه در روسیه قرن نوزدهم سروکار دارد.

10. Anne of Green Gables اثر L.M. Montgomery

خواندن Anne of the Green Gables عاشق شخصیت های آن است – به ویژه قهرمان داستان، دختری جوان آتشین با تخیلی به اندازه قلعه. این کلاسیک دوست‌داشتنی اثر L.M. Montgomery، از کمان‌های دوران بلوغ گرفته تا گاه به گاه مستی، همه چیز را دارد: خنده، درد و دل.

11. As I Lay Dying اثر ویلیام فاکنر

همانطور که ویلیام فاکنر تأیید کرد: «من عمداً تصمیم گرفتم که یک تور-دی-فورس بنویسم. قبل از اینکه قلم را روی کاغذ بگذارم و اولین کلمه را بنویسم، می دانستم آخرین کلمه چیست و تقریباً آخرین دوره کجا خواهد افتاد.» این داستان طاقت فرسا از سفر آهسته و پر پیچ و خم خانواده بوندرن برای دفن آدی، همسر و مادرشان در زادگاهش می سی سی پی است.

12. محبوب تونی موریسون

برنده جایزه پولیتزر در سال 1988 و فینالیست جایزه ملی کتاب سال 1987، فیلم محبوب تونی موریسون در مورد ست، برده سابقی است که ممکن است شبح کودکی که او مجبور به قتلش بود، خانه اش را تسخیر کند یا نکند. اثری بی نظیر درباره برده داری، نژاد و پیوندهای خانوادگی.

13. دزد کتاب اثر مارکوس زوساک

این کتاب کودکان یک راوی کاملا متمایز دارد – مرگ. داستان در آلمان نازی اتفاق می‌افتد، لیزل، دختر جوانی را در خانه جدید خود دنبال می‌کند. وقتی دنیای اطرافش شروع به فروپاشی می کند، لیزل باید آرامش را در کتاب ها و قدرت کلمات پیدا کند.

14. دنیای جدید شجاع اثر آلدوس هاکسلی

یکی از غول های ژانر دیستوپیایی. «دنیای نو شجاع» که از قبل دنیای ادبی را به لرزه درآورده بود، حتی امروز هم مرتبط است، زیرا خوانندگان را ترغیب می‌کند تا درباره استقلال، لذت‌گرایی و تعریف ما از «آرمان‌شهر» سؤال بپرسند.

15. برادران کارامازوف اثر فئودور داستایوفسکی

در شهادتی به تحسین آلبرت انیشتین از برادران کارامازوف، رمان نویس سی.پی. اسنو یک بار نوشت: “برادران کارامازوف – برای او در سال 1919 بالاترین قله تمام ادبیات بود.” شما می توانید با خواندن این مدیتیشن قدرتمند و تکان دهنده در مورد خدا و قدرت اراده آزاد قدم در رد پای انیشتین بگذارید. اطلاعات کامل

اپلیکیشن های کتاب، روش های جدید کتاب خواندن

اپلیکیشنی برای دانلود و خرید کتاب‌های الکترونیک به شما امکان می‌دهد تا به راحتی به آخرین و محبوب‌ترین کتاب‌ها در قالب‌های مختلف مانند کتاب‌های صوتی و PDF فارسی دسترسی پیدا کنید. این اپلیکیشن با کتاب‌های متنوعی از دسته‌های مختلف ادبی، علمی، رمان، تاریخ، علوم انسانی و غیره پر شده است. با استفاده از امکانات پیشرفته جستجو، شما می‌توانید به راحتی کتاب‌ها را بر اساس نویسنده، عنوان، دسته و حتی نظرات کاربران جستجو کنید. امکانات دیگری مانند نشانه‌گذاری صفحات، خواندن در حالت تاریکی، تنظیمات حجم صدا در کتاب‌های صوتی و قابلیت اشتراک‌گذاری با دوستان نیز از ویژگی‌های برجسته این اپلیکیشن است. این امکانات باعث می‌شود تا تجربه خواندن کتاب‌های الکترونیکی برای کاربران به یک تجربه ساده، مفید و لذت‌بخش تبدیل شود.

درضمن با یادگیری زبان می توانید از تجربه لذت بخش خواندن کتاب ها به زبان اصلی برخوردار شوید برای تقویت زبان خود می توانید از خواندن کتاب های تافل شروع کنید.

کتاب‌های مخصوص آمادگی تافل از جمله منابع مفیدی برای یادگیری زبان انگلیسی به طور عمیق و بهبود مهارت‌های شنیداری، خوانداری، نوشتاری و گفتاری هستند. این کتاب‌ها با تمرکز بر مباحث و واژگانی که در آزمون تافل مورد نظر قرار می‌گیرد، به زبان آموزان کمک می‌کنند تا با ساختارها، نوع سوالات و استراتژی‌های آزمون آشنا شوند. خواندن بهترین کتاب‌های تافل به زبان اصلی نه تنها مهارت خواندن را تقویت می‌کند، بلکه با استفاده از محتوای زبان اصلی، مفاهیم و واژگان را در یک زمینه واقعی‌تر و کاربردی‌تر مشاهده می‌کنید. این تجربه می‌تواند به تسلط بر زبان انگلیسی و درک عمیق‌تر از ساختارها و استفاده‌های آن کمک کند، که در نهایت به افزایش امتیاز در آزمون تافل و یادگیری زبان انگلیسی کمک می‌کند.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. کتاب خرمگس اثر اتل لیلیان وینیچ و کتاب چشمهایش اثر بزرگ علوی و همچنین کتاب کوری اثر از ژوزه ساراماگو هم به شددددددددت پیشنهاد می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا