جنسی و زناشویی

ایده هایی برای لذت بردن از رابطه در پاییز

فصل پاییز طبیعتاً به فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای کمک می‌کند که می‌توانید به تنهایی، با دوستان، خانواده و البته شریک زندگی‌تان از آن لذت ببرید. و بهترین بخش در مورد همه این ایده های تاریخ پاییز این است که برای هر مرحله از رابطه عالی هستند. البته برخی از آنها ممکن است زمانی لذت بخش تر باشند که با طرف مقابل خود نزدیک تر باشید (مثلاً یک تعطیلات آخر هفته طولانی)، در حالی که برخی دیگر برای از بین بردن هر تنش ناخوشایندی که ممکن است در اولین قرار ملاقات احساس کنید آماده شده اند.

و اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌توانید عکس‌های سریعی را در رسانه‌های اجتماعی خود ارسال کنید، در این چند کپشن اینستاگرام و نقل قول‌های پاییزی الهام بگیرید که حال و هوای پاییزی را که در طول تاریخ احساس کرده‌اید را در بر می‌گیرد. بنابراین، برای قرار ملاقات بعدی خود در خانه یا بیرون و اطراف، به این ایده های تاریخ پاییز نگاه نکنید.

طعم ادویه کدو تنبل را داشته باشید.

آبجو، لاته، دسر و صبحانه، ادویه های کدو حلوایی تقریبا مواد غذایی هستند که در فصل پاییز نیز یافت میشوند.پس معقولانه است که یک ملاقات شبانه را برای لذت بردن و خوردن طعم های بی نظیر این فصل اختصاص دهید.

تماشای یک بازی فوتبال

با دوستان خود در یک بازی فوتبال زرگ و حرفه ای یا یک بازی دوستانه محلی یا دبیرستان خودشرکت کنید. این نکته را فراموش نکنید که به همراه خود مقداری غذا داشته باشید تا بازی سرگرم کننده و خاطره انگیزی شود.

می تواند تابستان تولید کند.

اجازه ندهید که محصولات مود علاقه شما در فصل تابستان با دماهای سردتر ناپدید شوند، شما میتوانید زمانی را به یادگیری پرورش میوه ها و سبزیجات تابستانی خود اختصاص دهید و از آنها نکه داری کنید.شما می توانید بخشی از آنها را برای استفاده در فصل پاییز نیز ذخیره و نگه داری کنید.

یک قلعه پتویی بسازید.

چه کسی گفته قلعه سازی مختص بچه هاست؟ این می تواند یک فعالیت عالی برای برخی از بزرگسالان جوان و دلسوز باشد که به دنبال بازدید مجدد از دوران کودکی برای یک شب ملاقات عالی در خانه هستند.

کمی باغبانی انجام دهید.

ممکن است هوای گرم تابستان مدت زیادی است که از بین رفته باشد، اما این بدان معنا نیست که شما هنوز نمی توانید کمی زندگی را به باغ خود بازگردانید. زمانی که گل های تابستانی را با گل های داوودی عوض می کنید، با یکی از عزیزان خود کمی کثیف شوید. زنده نگه داشتن یک گیاه در کنار هم مطمئناً به هر دوی شما احساس غرور می دهد.

برو کمپینگ

یک تعطیلات آخر هفته را در فضای باز در جنگلی که با شاخ و برگ های زیبای پاییزی احاطه شده است بگذرانید. چه روز را به پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری یا نشستن در بیرون از خانه بگذرانید، زمان با کیفیت در طبیعت می‌تواند به شما کمک کند تا ارتباط برقرار کنید.

در پیچ و خم ذرت گم شوید.

می‌توانید در پاییز این ماجراجویی را در طول روز به یک ماجراجویی سرگرم‌کننده تبدیل کنید یا، اگر شما و شریک زندگی‌تان به دنبال چیزهای ترسناک‌تری هستید، به دنبال یافتن یک هزارتوی ذرت «آشکار» برای کاوش در عصر باشید.

از یک شهر یا شهر نزدیک دیدن کنید.

برای اینکه بتوانید از تعطیلات آخر هفته و سفرهای یک روزه خود لذت ببرید لازم نیست به مکان های دور بروید. شما میتوانید مکانی را انتخاب کنید که نزیدک است و تا به حال به آنجا سفر نکرده اید و از تفریح در آن لذت ببرید.حتی در بعضی مواقع میتوانید چندین شهر کنار هم را برای سفر انتخاب کنید.

مزه سیب را امتحان کنید

هیچ چیز نمیتواند مثل طعم آب سیب داغ و گردش در تاکستان های سرسبز شما را در یک حالت ذهنی پاییزی زیبا و رمانتیک قرار دهد.

 چیدن سیب

باغ میوه ای نزدیک را ببینید و فرا رسیدن فصل سیب را جشن بگیرید. وقتی به خانه رسیدید، دستور پخت ناچوس سیب یا پای سیب قدیمی وجود دارد که منتظر آماده شدن است.

یک دسر پاییزی را با هم بپزید.

اگر تمایل به مصرف کیک ساده ندارید، میتوانید یک غذای خانگی با سیب تهیه کنید مثل کیک سیب و گردو و یا دسر کاراملی سیب.

پیاده روی در یک منطقه منظره.

روی برگ های در حال تغییر نگاه کنید و در هوای صاف نفس بکشید. حتی می‌توانید چند ساندویچ عالی برای پیک نیک درست کنید تا در قله از آن لذت ببرید قبل از اینکه به پایین برگردید.

به کافی شاپ محلی خود بروید.

با عزیزتان یک معجون پاییزی یا شیرینی پخته بخورید و از همراهی یکدیگر لذت ببرید.

از دیگر تفریحات هیجان انگیز فصل پاییز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

-استفاده از کشتی های تفریحی

-بالن سواری

-قطار بخار

-ورزش بانجی جامپینیگ ( قبل از استفاده در مورد آن حتما تحقیق کنید)

-سفر به همراه کشتی در رودخانه

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا