متفرقه

بهترین کتاب برای خواندن و یادگیری زبان انگلیسی

در قرن بیست و یکم، یادگیری زبان انگلیسی تنها یک تجربه خوب نیست، بلکه برای برقراری ارتباطات بین المللی اساسی است. در حال حاضر، تقریباً 1.75 میلیارد نفر در سراسر جهان این زبان را به صورت قابل قبول می‌فهمند، که تقریباً یک نفر از هر چهار نفر جهانی است. با گذشت زمان، مدارس، دانشگاه‌ها و شرکت‌های چندملیتی بیشتری به زبان انگلیسی به عنوان زبان مشترک می‌پردازند. شرکت‌هایی مانند ایرباس، نوکیا، سامسونگ و مایکروسافت در پکن تنها نمونه‌هایی هستند که این تغییر را به طور فزاینده پذیرفته‌اند.

از این منظر، یادگیری یک زبان دیگر فقط یک ایده خوب نیست، بلکه برای هر کسی که می‌خواهد در جامعه بین المللی فعالیت کند، ضروری است. وسیله‌ی بهتری از خواندن و نوشتن برای یادگیری چیست؟ با وجود روش‌های متعدد یادگیری زبان انگلیسی از قبیل مدارس، برنامه‌های موبایلی یا دوره‌های زبانی در خارج از کشور، هیچ چیز مانند یک کتاب درسی با کیفیت و معتبر نیست.

به همین دلیل، به مجموعه‌ای از بهترین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی توجه کنید.

بهترین برای: بهبود مهارت های صحبت کردن به زبان انگلیسی

فکر و صحبت کردن به انگلیسی: راهی برای جلوگیری از ترجمه واژه به واژه

کتاب “فکر و صحبت به انگلیسی” نوشته دکتر جولیان نورثبروک، برای افرادی است که قصد دارند انگلیسی را به خوبی یاد بگیرند. این کتاب ادعا می‌کند که با از بین بردن نیاز به ترجمه واژه‌ها، می‌توانید به صورت روان صحبت کنید و محتوای گفتگوها را سریعاً درک کنید.

چگونه می‌توان این کار را کرد؟

وقتی که در مرحله‌ی اولیه یادگیری زبان قرار دارید، اغلب نیاز دارید تا قبل از پاسخ دادن یا ثبت نام، کلمات را به ذهن خود ترجمه کنید. اما “فکر و صحبت به انگلیسی” به شما کمک می‌کند که این نیاز به ترجمه را کاهش دهید و به صورت مستقیم به انگلیسی فکر کنید تا زبان را مانند یک بومی یاد بگیرید.

این کتاب همچنین یک نسخه صوتی رایگان دارد که می‌توانید آن را بر روی گوشی هوشمند خود دانلود کنید، ایده‌ی خوبی برای کسانی که یادگیری از طریق شنیدن برای آنها راحت‌تر است.

کشتی یا گوسفند؟ یک دوره تلفظ متوسط، توسط آن بیکرShip or Sheep))

یکی از بهترین کتاب‌های موجود در بازار برای بهبود مهارت‌های مکالمه انگلیسی، کشتی یا گوسفند؟، یک دوره تلفظ قابل دسترسی برای زبان‌آموزان در سطح متوسط ​​زبان انگلیسی است.

با تمرکز ویژه بر نحوه صدای کلمات مختلف بر اساس حروف مورد استفاده برای ساخت آنها، هر واحد بر روی صدای خاصی تمرکز می کند – که شامل 24 صامت انگلیسی و 19 صدای مصوت مختلف است. به این ترتیب، این برنامه برای شما طراحی شده است تا به مناطقی که احساس می‌کنید به بیشترین بهبود نیاز دارید، بروید – اگر بدانید که به‌طور خاص می‌خواهید کدام مناطق را هدف قرار دهید، عالی است.

همچنین چند نمونه مکالمه، تمرین و بازی وجود دارد که می توانید با دوست مطالعه خود انجام دهید تا یادگیری خود را با هم ترکیب کنید و آن را سرگرم کننده تر کنید.

تمرین کامل می کند: مکالمه انگلیسی، نوشته ژان ییتس

کتاب فوق‌العاده دیگری که به شما کمک می‌کند در مکالمات واقعی تسلط پیدا کنید و به زبان انگلیسی روان‌تر صحبت کنید، کتاب تمرین مکالمه انگلیسی کامل را انجام می‌دهد.

این کتاب برای افرادی که در سطح B2/C1 انگلیسی هستند، هدف قرار داده شده است، برخی از رایج ترین عبارات و اصطلاحات را از طریق مکالمات نمونه به شما می آموزد. همچنین توضیحات مفصل و تمرین‌های تمرینی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بهتر بفهمید که چگونه:

خودتان را به مردم معرفی کنید

نظرات خود را بیان کنید – چیزهایی که دوست دارید یا دوست ندارید

خواسته ها و نیازهای خود را بیان کنید

داستانی را روایت کنید یا مکالمه قبلی را بازگو کنید

علاوه بر این، یک جزء صوتی نیز وجود دارد که برای دانلود در برنامه شما در دسترس است و به شما امکان می دهد به مکالمات موجود در کتاب گوش دهید.

بهترین برای: ایجاد انگیزه

مسلط در 3 ماه، اثر بنی لوئیس

خوب، بنابراین آخرین کتاب در لیست ما ممکن است صرفاً در مورد یادگیری زبان انگلیسی نباشد، اما یک کتاب ضروری برای خواندن است تا انگیزه شما را در سفر یادگیری زبان حفظ کند.

Enter: Fluent in 3 Months، کتابی که توسط هکر زبان بنی لوئیس ساخته شده است تا به شما نشان دهد که می‌توانید هر زبانی را بیاموزید – بدون نیاز به ترک خانه – فقط با استفاده از یک جعبه ابزار ساده و استفاده از قدرت اینترنت.

در این کتاب، لوئیس اصول کلیدی خود را بیان می‌کند تا به شما کمک کند در یک دوره 3 ماهه مسلط شوید:

از روز اول صحبت کنید: با افراد بومی به صورت آنلاین (یا حتی حضوری) ارتباط برقرار کنید.

خودآگاه نباشید – سعی کنید جریان خوب را حفظ کنید

طرز فکر خود را تغییر دهید: به خود باور داشته باشید که می توانید آن را انجام دهید!

متمركز و مصمم بمانيد: حتي اگر وقت كم داريد، هميشه به هدف نهايي كه مي خواهيد به آن دست پيدا كنيد، توجه داشته باشيد.

این یک خواندن الهام‌بخش عالی است و قطعاً به شما کمک می‌کند تا زمانی که انگیزه کم می‌شود، حرکت خود را حفظ کنید!

نکات مهم برای انتخاب کتابی که برای شما مناسب است

در این مقاله ما طیف وسیعی از کتاب‌هایی را که می‌توانید برای یادگیری زبان انگلیسی بخوانید، پوشش داده‌ایم. اما چگونه یکی را انتخاب می کنید که برای شما بهترین است؟ به برخی از نکات برتر ما برای راهنمایی نگاهی بیندازید:

بررسی سطح مهارت: ابتدا باید مطمئن شوید کتابی که انتخاب می‌کنید، با سطح مهارت و توانمندی فعلی شما همخوانی دارد. بیشتر کتاب‌ها در سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته قرار دارند، ولی بر اساس سطح زبانی شما نیز ممکن است راهنمایی‌هایی داشته باشند.

شناسایی نیازهای یادگیری: مشکلات شما در کدام بخش زبان انگلیسی است؟ گرامر؟ مکالمه؟ آیا نیاز به تقویت همه جوانب زبان دارید؟ پس از شناسایی نقاط ضعف، می‌توانید کتابی را انتخاب کنید که به این نیازها پاسخ دهد.

انتخاب سبک یادگیری: چگونه بهترین شکل یاد می‌گیرید؟ آیا یادگیرنده بصری هستید و اطلاعات را از طریق تصاویر بهتر یاد می‌گیرید؟ یا از کتاب‌های صوتی لذت می‌برید؟ شما ممکن است ترجیح دهید با کتاب‌های تعاملی و دارای تمرین‌ها کار کنید. بسیاری از کتاب‌های موجود، دارای عناصر صوتی و تعاملی هستند، پس با توجه به سبک یادگیری خود انتخاب کنید.

کتاب دو زبانه: اگر در مراحل ابتدایی یادگیری هستید، کتاب‌های دو زبانه می‌توانند بسیار مفید باشند. این کتاب‌ها در یک صفحه متن به زبان مادری و در صفحه دیگر ترجمه انگلیسی دارند، پس اگر به متن انگلیسی مشکل داشتید، می‌توانید به زبان مادری خود مراجعه کنید.

مطالعه نقد و بررسی‌ها: اگر هنوز مطمئن نیستید، خواندن نقد و بررسی کتاب می‌تواند در انتخاب کتاب مناسب به شما کمک کند. این نقدها باید نظر واقعی کاربران در مورد تجربه‌هایشان با کتاب باشند. بهتر است نظرات را مطالعه کنید تا مطمئن شوید کتاب با اهداف شما همخوانی دارد.

تحصیل انگلیسی به عنوان زبان خارجی در آکسفورد

همان‌گونه که کتاب‌ها می‌توانند شما را در مهارت‌های اصلی زبانی تجهیز دهند، بهترین روش برای بهبود این مهارت‌ها، تمرین و آزمون دادن آنها است.

در تابستان آینده، شما می‌توانید در یکی از دوره‌های آموزش زبان انگلیسی ما شرکت کنید و برای یادگیری فراتر از بقیه آماده شوید. با تحصیل در شهر تاریخی آکسفورد، فرصت زیادی برای پیشرفت در مهارت‌های گفتاری، خواندن و نوشتن خواهید داشت. در این مسیر، فرهنگ محلی را می‌شناسید، با مردمان این منطقه آشنا می‌شوید و از یادگیری فعال و مبتنی بر تعاملات لذت می‌برید. همچنین، دوره‌های ما دارای تاییدیه شورای بریتانیا هستند، بنابراین از کیفیت تحصیل با یک موسسه دانشگاهی معتبر مطمئن هستید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا