ورزشی

5تا از بزرگترین داستان های ورزشی سال 2021

با نزدیک شدن به پایان سال، نگاهی به برخی از بزرگترین عناوین ورزشی سال 2021 می اندازیم.

در هر سال، همیشه هزاران داستان وجود خواهد داشت که جریان اصلی گفتگو را در بر می گیرد، چه در زمینه سیاست، سرگرمی یا حتی ورزش. به لطف رویدادهایی مانند سوپر بول و المپیک، همیشه داستان های ورزشی زیادی به صورت سالانه وجود دارد. این داستان‌ها می‌تواند شامل بازیکنان، تیم‌ها، رسوایی‌ها یا هر نوع رویدادی باشد که ممکن است به نظر کسی ارزش خبری داشته باشد. 2021 نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

امسال چند داستان واقعاً جذاب برای ما ارائه کرده است که به ماهیت ورزش صحبت می کند. از دستاوردهای شخصی گرفته تا رویدادهای ورزشی عظیم و متأسفانه تا تراژدی ها، سال 2021 سال پرمشغله ای در دنیای ورزش بوده است. به همین دلیل است که ما این لیست را ایجاد کرده ایم تا برخی از بزرگترین عناوین سال گذشته را در اختیار شما قرار دهیم، فقط در صورتی که ممکن است برخی از آنها را از دست داده باشید.

نائومی اوزاکا در مقابل رسانه

در طول مسابقات آزاد فرانسه امسال، نائومی اوزاکا تصمیم گرفت در برابر رسانه‌ها که تا آن زمان رابطه نسبتاً مشاجره‌آمیزی با آنها داشت، موضع بگیرد. تصمیم او برای صحبت نکردن با رسانه ها به هیچ وجه مورد استقبال قرار نگرفت و منجر به اتفاقات بزرگی شد که باعث شد او از مسابقات کناره گیری کند. در نهایت، او به دلایل سلامت روان از ویمبلدون کنار رفت و از آنجا به یک مدافع بزرگ برای ورزشکاران در سراسر جهان تبدیل شد. در حالی که رسانه ها هنوز هر از گاهی به سمت او شلیک می کنند، شکی نیست که اوزاکا بحث بزرگ تری را در مورد نحوه برخورد خبرنگاران با ورزشکاران، به ویژه در لحظات آسیب پذیر، باز کرده است.

تصادف اتومبیل هنری راگز سوم

شاید یکی از مخرب‌ترین و غم‌انگیزترین داستان‌های سال از Henry Ruggs III از مهاجمان لاس وگاس باشد. ستاره NFL یک زن 23 ساله و سگش را در یک حادثه رانندگی در حالت مستی کشت که باعث شد راگز با سرعت 156 مایل در ساعت سرعت بگیرد. این داستانی بود که بسیاری را در دنیای فوتبال شوکه کرد و نمونه دیگری از این است که چگونه رانندگی در حالت مستی می تواند انسان های بی گناه را بکشد. با تمام اتهامات وارده به راگز، او به بیش از 50 سال زندان نگاه می کند و در این مرحله، به جرات می توان گفت که دوران فوتبال او به پایان رسیده است.

بابا والاس اولین مسابقه سری جام نسکار را برنده شد

سفر بابا والاس به نسکار بسیار جالب بوده است، به خصوص با توجه به وضعیت او به عنوان تنها راننده سیاه پوست در سری جام، که بالاترین سطح این ورزش است. سال گذشته، والاس پس از پیدا شدن یک طناب در گاراژش، درگیر جنجالی در Talladega، پیست خانگی اش شد. در نهایت مشخص شد که این یک کشش گاراژ بوده است، و ضربه برگشتی از این حادثه باعث شد برخی از طرفداران احساس دوقطبی کنند. حالا، با کمک مالی مایکل جردن، والاس توانست بهترین فصل دوران حرفه ای خود را داشته باشد و حتی در اولین مسابقه حرفه ای خود، در تالادگا از همه جا، پیروز شد. این اولین بار در نزدیک به 60 سال بود که یک راننده سیاه‌پوست برنده مسابقه شد و این موفقیت بزرگی برای ستاره نسکار بود.

المپیک توکیو

قرار بود بازی‌های تابستانی در توکیو در سال 2020 برگزار شود. متأسفانه کووید-19 برنامه‌های دیگری داشت و این بازی‌ها را مجبور کرد در تابستان گذشته برگزار شوند. با وجود تمام هشدارها مبنی بر اینکه بازی ها نباید برگزار شوند، آنها در واقع بدون مشکل به پایان رسیدند. تک تک رویدادهای ورزشی طبق برنامه پیش رفتند، و اگرچه جمعیت ممکن بود در آن حضور نداشته باشند، اما این همه لحظات بزرگی را که دیدیم از بین نبرد. از سیمون بایلز گرفته تا تیم ملی بسکتبال مردان ایالات متحده، دلایل زیادی برای هیجان زده شدن در مورد المپیک امسال وجود داشت.

لبرون جیمز Space Jam: A New Legacy را منتشر کرد

لبرون جیمز یکی از بزرگترین ورزشکاران جهان است. هر کاری که او انجام می دهد قرار است مورد توجه رسانه های جریان اصلی قرار گیرد، و مطمئناً این مورد در مورد Space Jam: A New Legacy نیز صادق بود. این اولین باری بود که لبرون به ستاره یک فیلم تبدیل شد و به جا بود که در ادامه فیلمی بود که مایکل جردن در دهه 90 به شهرت رسید. به هر حال، لبرون MJ این نسل است، و فقط یک مسئله زمان بود که او Space Jam خود را بدست آورد. البته، واکنش‌ها به این فیلم دو قطبی بود، اما کل پخش یک رویداد بزرگ بود، و دیدن لبرون به این شکل به هالیوود جالب بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا